Dobieramy słowa kluczowe

Dobieramy słowa kluczowe

Nowoczesny marketing internetowy nie może obyć się bez różnorodnych słów kluczowych, jakie są używane, by konkretna witryna szła szybko w górę w wynikach wyszukiwania. Generalnie każda solidnie prowadzona strona powinna mieć swoje słowa kluczowe wskazane w odpowiednim znaczniku w kodzie.

Chodzi tu o meta-znacznik „keywords”, który nie jest obowiązkowym, ale potrzebnym elementem w budowie strony. Już my sami, jeśli umiemy pisać strony internetowe, a przynajmniej mamy podstawową wiedzę w zakresie modyfikacji kodu, możemy taki znacznik umieścić, a w nim kilka słów lub fraz.

Nie powinny być one zbyt ogólne, bo z popularną frazą wiążą się tysiące innych serwisów, z którymi ciężko będzie konkurować. Lepsza będzie fraza mniej oczywista i bardziej złożona, która sprowadzi do nas odbiorcę o sprecyzowanych zainteresowaniach.

Oczywiście same słowa kluczowe w kodzie to za mało. Istnieją firmy zajmujące się kompleksowo pozycjonowaniem stron WWW, tak aby umacniały one swoją pozycję wobec masowego użytkownika.