Posted on

unikac_spamowania.jpg

Autorom strony internetowej z reguły zależy na sukcesie, szczególnie jeśli dana witryna jest powiązana z działalnością biznesową i ma wspierać gromadzenie zysków przez jej właściciela. Chodzi tu głównie o przedsiębiorstwa oraz serwisy trudniące się komercyjnymi usługami online, na przykład udostępniającymi odpłatnie multimedia lub platformy e-learningowe. Pojawia się zatem pokusa, aby pójść na skróty i przyciągnąć do siebie większą liczbę użytkowników z wykorzystaniem niedozwolonych technik.

Jedną z nich jest spamowanie, które większość z nas kojarzy z codziennej obsługi poczty elektronicznej. Tworząc stronę WWW także można dorobić się niechlubnego statusu spamera. Łatkę tę może nam przypiąć częste powtarzanie tych samych słów kluczowych w znacznikach meta.

Podobnie sprawy mają się z umieszczaniem większej liczby fraz kluczowych na stronie aniżeli wynika to z naturalnego rozkładu zawartości. Jeśli treść serwisu będzie kilkukrotnie duplikowana, także można spodziewać się kary. Duża liczba odnośników zewnętrznych też zaszkodzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *