Treść strony i optymalizacja

Teraz napiszmy nieco więcej o tym, jak optymalizować z powodzeniem treść strony WWW. Przede wszystkim nie należy skupiać się zanadto na spełnieniu technicznych wymagań związanych ze strategią optymalizacji. Treść, czyli głównie teksty, powinny być napisane naturalnym, żywym językiem i mieć merytoryczny charakter. Ewentualne zmiany związane z SEO można nanieść później. Co do słów kluczowych, ich nasycenie nie powinno przekraczać 5 procent całości treści.

Znaczenie ma jednak kolejność ich występowania w tekście – najlepiej będzie, jeśli pojawią się w pierwszych 3 KB strony, a więc na początku. Z uwagi na ograniczenia rozmiarów stosowane przez niektóre wyszukiwarki, długie ob

www.iicmagazine.pl profesjonalne call center jako sprzedaż i wsparcie sprzedaży i telemarketing

tresc_strony_i_optymalizacja.jpgjętościowo strony lepiej podzielić na mniejsze podstrony. Istotną rolę odgrywają też nagłówki, których w języku HTML mamy sześć rodzajów – od h1 do h6. Pierwszy powinien pojawić się w serwisie tylko raz, by wyróżnić główny temat strony (z reguły chodzi o tytuł). Reszta może się powtarzać.

Z punktu widzenia czytelników można również modyfikować wygląd treści, między innymi poprzez pogrubienia, kursywy czy podkreślenia.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *