Posted on

Teraz napiszmy nieco więcej o tym, jak optymalizować z powodzeniem treść strony WWW. Przede wszystkim nie należy skupiać się zanadto na spełnieniu technicznych wymagań związanych ze strategią optymalizacji. Treść, czyli głównie teksty, powinny być napisane naturalnym, żywym językiem i mieć merytoryczny charakter. Ewentualne zmiany związane z SEO można nanieść później. Co do słów kluczowych, ich nasycenie nie powinno przekraczać 5 procent całości treści.

Znaczenie ma jednak kolejność ich występowania w tekście – najlepiej będzie, jeśli pojawią się w pierwszych 3 KB strony, a więc na początku. Z uwagi na ograniczenia rozmiarów stosowane przez niektóre wyszukiwarki, długie ob

profesjonalne call center jako sprzedaż i wsparcie sprzedaży i telemarketing

tresc_strony_i_optymalizacja.jpgjętościowo strony lepiej podzielić na mniejsze podstrony. Istotną rolę odgrywają też nagłówki, których w języku HTML mamy sześć rodzajów – od h1 do h6. Pierwszy powinien pojawić się w serwisie tylko raz, by wyróżnić główny temat strony (z reguły chodzi o tytuł). Reszta może się powtarzać.

Z punktu widzenia czytelników można również modyfikować wygląd treści, między innymi poprzez pogrubienia, kursywy czy podkreślenia.

www.nobleinstruments.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *